דילוג לתוכן הראשי

עדן בן זקן - תגיד לי Je t’aime להורדה

תמונהעדן בן זקן - תגיד לי Je t’aime - 07.03.19



מילים ולחן: ערן קאשי ובן יהודאי.

עיבוד והפקה מוזיקלית: ינון יהל.




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

עומר אדם - ניפגש בשמחות להורדה

עומר אדם - ניפגש בשמחות - 28.08.19 מילים ולחן: משה בן אברהם, אופק יקותיאל ובר קזס. עיבוד והפקה מוזיקלית: משה בן אברהם ואופק יקותיאל. מילות השיר: שוב את עושה לי הרצאות  על מה נכון לא נכון זה קצת כבד עליי חתכתי לישון מפה לשם משם לפה אני מחפש הגיון משחק השקט מטיילים בדמיון מלכת הדרמה שלום עוד הצגה להיום פתחת לך קאמרי אצלי בסלון ואת עושה לי צרות בסוף יהיו כאן דמעות אז מותק יש לי חדשות למי את קוראת משוגע למי את קוראת משוגע הפכת לי את כל הקופסה עוד מישהו בסוף יפגע זה תופס אותי ספונטני תראי מה את עושה לי נמאס לחיות במשחקי כוחות ניפגש רק בשמחות אז מה חטאתי פה ושם  את עוד רוצה לחזור אחרי כל קאמבק  את חופרת עוד בור על חבל דק הולכים לאט  ואת חזק במשחק וכמו תמיד את משאירה לי אבק מלכת הדרמה שלום עוד הצגה להיום פתחת לך קאמרי אצלי בסלון ואת עושה לי צרות בסוף יהיו כאן דמעות אז מותק יש לי חדשות למי את קוראת משוגע למי את קוראת משוגע הפכת לי את כל הקופסה מישהו בסוף יפגע זה תופס אותי ספונטני תראי מה את עושה לי נמאס לחיות במשחקי כוחות ניפגש רק בשמ

שרית אביטן - לא מתאימים

שרית אביטן - לא מתאימים  אחרי שכבשה את הרשת סינגל אחר סינגל ושיתופי פעולה שזכו  לשבחים רבים,  כשהיא מעל מיליוני צפיות, שרית אביטן, משחררת סינגל חדש, "לא מתאימים". "לא מתאימים", עוד להיט מבית היוצר של אופיר כהן המוכשר,  נראה ששיתוף   הפעולה עם אביטן, הולידו להיט קליט  עם סאונד עדכני ועכשווי. אנחנו מאוהבים בה, ואתם?

עדן בן זקן - חיים שלי אלבום להורדה (בלעדי)

עדן בן זקן - חיים שלי - האלבום המלא - 14.04.19 עדן בן זקן  חוזרת באלבום רביעי,  "חיים שלי"  בו היא גם שותפה לחלק מהמילים והלחנים, לצד מיטב הכותבים, מלחינים ומעבדים. האלבום כולל 15 שירים חדשים, שירים קצביים וכיפיים שכובשים את הרחבות, לצד בלדות מרגשות ועוצמתיות שחודרות ישר ללב. רשימת השירים באלבום: 01 .  חצי מדינה 02.  תרימו & JETFIRE 03.  איך אתה יודע 04.  עד מתי 05.  זיכרונות 06.  תרקדו 07.  עוד אוהבת 08.  מסיבה 09.  תגיד לי Je t’aime 10.  יאסו - עם סטטיק & בן-אל תבורי וסטפן לגר 11.  תל אביב בלילה 12.  מילה של גבר 13.  בא לי לחבק אותך 14.  מקסיקו 15.  חיים שלי עטיפה אחורית: